Benchmark & Udbud

Det er meget enkelt. Ensure pension vil gøre en forskel for kunden og virksomheden. En værdiskabende forskel.

Hvordan sikrer vi så, at vi rent faktisk gør en forskel?

Vores udgangspunkt er altid, at vi udarbejder en dokumentationsrapport til din virksomhed. Vi tager udgangspunkt i virksomhedens nuværende pensionsaftale, hvor vi laver en grundig og fyldestgørende sammenligning med de øvrige alternativer, der findes i markedet. På den baggrund kommer dokumentationsrapporten med en anbefaling til din virksomhed: Enten at lade pensionsaftalen forblive hos den eksisterende leverandør eller at skifte til en anden og – for din virksomhed – bedre leverandør.

Anbefalingen er altid dokumenteret med en detaljeret sammenligning af alle de økonomiske parametre, der har betydning for at få den bedste pensionsordning.

I sammenligningen indgår:

  • Priserne for forsikringsdækningerne
  • Priserne på selve pensionsopsparingen, både de direkte administrationsomkostninger og de indirekte investeringsomkostninger
  • Dit afkast
  • En belysning af risikoen i produkterne
  • De historiske afkast

Vi giver samtidig din virksomhed et overblik over hvilke forsikringsdækninger, der med fordel kan tilknyttes til jeres firmaaftale og ikke mindst et overblik over hvilke betingelser, forsikringerne er tegnet på.

På den måde ved vi, at vi gør en forskel for kunden og virksomheden. Til stor værdi.